Wednesday, June 9, 2010

Woensdag 9 Junie 2010

Wat 'n heerlike dag. Ons het 'n kar gehuur saam met Knut en Anja en vroegoggend alreeds die Botaniese tuine in Funchal opgesoek - dit was 'n fout aangesien ons eintlik die botaniese tuine in 'n ander dorp gesoek het .. maar die ongelooflike uitsig van die tuine was die moeite werd.

Na die uitsig het ons die berge in vertrek opsoek na Nuns valley. Ons is nog steeds nie seker of ons die regte plek gekry het nie, maar die dorpie waar ons heerlik gekuier het was verseker hoog op in die berge en mooi genoeg om huis toe oor te skryf. Ons ou karretjie se krag was nie te goed nie en ons het maar die aftog met die heuwels geblaas en nie die berge te diep ingevaar nie.

Hierna het ons na die Noordekant van die eiland gereis na 'n dorpie met die naam van Porto Moniz. Die gaan was heel rustig want die klomp vrouens het almal uitge'pass' en arme Knut moes alleen die berge oor. 'n Groot gedeelte van die strand by die dorpie bestaan uit vulkaniese rotse wat half in die see is. Dit het die mooiste denkbare poele gevorm waar mens self in kan swem as jy dapper genoeg is om die Alantiese oseaan aan te pak. Ons het 'n middagete hier geniet en ook lekker gekoop in 'n tipiese toeriste winkel. Weet nie of ek verkeerd is nie maar al die toeriste winkels oor die wereld begin deesdae vir my dieselfde lyk.


Ons is terug na Funchal en terwyl Aurona haar paper verder gaan voorberei het ek, Anja, Knut en Paula gaan soek na die loopgang in die berge waarvan ons die vorige aand gehoor het by van die ander gaste. Net toe ons gereed is om op te gee vra Knut toe vir 'n toeriste agent en daar is die plekkie net 'n skamele 130 meter verder. Dit is 'n gang wat in die rotse gebou is op die strand en waardeur mens die mooiste gesig het op die rotse deur 'n gat wat in die gang gebou is.

Ook by die gangetjie ontdek ons toe 'n stunning strand met ronde klippe .. die mooiste geluid denkbaar word gemaak as die golwe deur die klippe druis ..

Die grootste skat van die dag was toe Anja met die terugkom van ons dag se reis 'n sushi bar opgemerk het .. die dag het dus met vreugde geeindig ...


1 comment:

  1. Aggenee dit maak my siek SIEK van jaloesie!!! Wat het ek om te rapporteer.... hmm.... die koffie was warm vanoggend.... die vuvuzelas het geskree gister... ek het gewerk en gewerk... en gesug en gewerk...

    Hoop julle kry my darem effens jammer :-)

    Geniet elke oomblik en stuur groete vir die maatjies en gooi maar 'n klippie in daai mooi see vir my.

    ReplyDelete