Friday, June 11, 2010

Donderdag 10 Junie 2010

Vandag was baie stil .. ons het vroegoggend 'n vergadering gehad en toe eers weer 5 uur Aurona se paper. Die res van die tyd het ons maar papers voorberei .. Aurona se praatjie was stunning - sy het die gehoor in die palm van haar hand gehad en die arme mans wat nog probeer het om haar 'unabigious' modelle aan te vat het vinnig stil gebly.

Laat aand het ons gestap na Ponta da Cruz .. seker so 3km na die westekant van die eiland. Aurona was nog nie by die tonnel deur die berg wat gebruik was in die ou tyd om van die dok na die strand te gaan nie. Sy het voorbeeldig voorberei terwyl ek en Paula Woensdag gestap het.


Ons het die heerlikste ongelooflikste aandete geniet by Doca do Cavacas. Paula en Aurona het begin met mossels en ek het sop ge-eet (pas by die sinus / verkoue) .. en toe prawns vir my en 'n see-paella vir Aurona en Paula. Ek het verseker die verkeerde keuse gemaak - hulle reisgereg was baie lekkerder en ek het toe na my 7 verlepperige prawnse maar saam met hulle ge-eet. Die wyn was heerlik en net een bottel was toe nie genoeg vir drie dames met 'n 'view waarvan mens net in storieboeke lees nie.

Ons was laataand geseend met die mooiste sonsondergang en ons kameras kon nie bybly om die oomblik te probeer capture voor ons weer terug is hotel toe nie .. die stappie het nie veel gedoen aan ons vol magies nie .. sug .. sal maar die 'oorgewig' moet betaal vir SAL!

No comments:

Post a Comment